PYTANIA? ZADZWOŃ! (+48) 728 141 248 LUB NAPISZ biuro@drinkmorewater.pl

Dostawa i zwroty

Dostawa

Dostawa produktów odbywa się w sposób wybrany przez klienta w zamówieniu, a jej koszty są czytelnie i jednoznacznie wskazane na etapie dokonywania w/w wyboru.

    Zestawienie dostępnych rodzajów dostawy oraz kosztów: 

    • wysyłka kurierska Inpost - płatność z góry - 12 zł i za pobraniem - 14 zł
    • wysyłka do paczkomaty Inpost - płatność z góry - 12 zł i za pobraniem - 14zł

    Koszty wysyłki podane są w koszyku przy wyborze opcji wysyłki. Koszty wysyłki nie sumują się.  

    W przypadku, gdy przesyłka jest zbyt duża, aby wysłać ją listem bądź Paczkomatem zostanie ona wysłana za pośrednictwem kuriera. 

    Zwroty

    Zgodnie z ustawą kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni. Może tego dokonać drogą mailową lub wysyłając list, należy dołączyć formularz zwrotu np. http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216. W formularzu koniecznie należy podać swojego dane, dane rachunku do zwrotu środków. Kupujący pokrywa koszty zabeczpieina i nadania przesyłki.

    Zwracany towar należy odesłać na adres magazynu: Impuls, Targowisko 92, 32-015 Kłaj

    Szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu dostępne są w Regulaminie sklepu oraz poniżej https://www.drinkmorewater.pl/strona/regulamin 

    §4 Prawo do odstąpienia od umowy

      1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
      2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
      3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem www.drinkmorewater.pl/formularz-zwrotu lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
      4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
      5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
      6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
      7. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.
      8. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.
      9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

      10. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Konsumentowi rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

      11. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

      12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

      13. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

      a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

      b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

      c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

      d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

      e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

      f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

      g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

      h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

        do góry
        Sklep jest w trybie podglądu
        Pokaż pełną wersję strony
        Sklep internetowy Shoper.pl