
Zwroty
Zgodnie z ustawą kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni. Może tego dokonać drogą mailową lub wysyłając list, należy dołączyć formularz zwrotu np. http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216. W formularzu koniecznie należy podać swojego dane, dane rachunku do zwrotu środków.
Kupujący pokrywa koszty zabezpieczenia i nadania przesyłki. Prosimy, aby produkt był zapakowany tak, aby nie uszkodził się w transporcie, dotyczy to także oryginalnego opakowania.
Zwracany towar należy odesłać na adres: Impuls Justyna Frankowska-Godyń, Targowisko 92, 32-015 Kłaj
Szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu dostępne są w Regulaminie sklepu https://www.drinkmorewater.pl/strona/regulamin
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Prześlij email ze swoimi danymi oraz informacją o reklamowanym produkcie na adres: biuro@drinkmorewater.pl. Email powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu i przyczynę reklamacji, date zakupu oraz wystąpienia wady. W przypadku reklamacji szklanek termiczny prosimy o dołączenie zdjęć wady / uszkodzenia.
2. Prosimy poczekać na odpowiedź na maila. Pracownik skontaktuję się najszybszym terminie, z reguły termin ten nie przekracza 24 godzin w dni robocze.
W kolejnych krokach poprosimy o odesłanie produktu, przesłanie kolejnych zdjęć lub zaproponujemy inne rozwiązanie.
3. W przypadku konieczności odesłania produktu prosimy o przesłanie go wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, kopią dowodu zakupu oraz danymi pozwalających na identyfikację (imię i nazwisko, email, dane zakupu).
Produkt powinien być zapakowany tak, aby nie został uszkodzony w transporcie.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Impuls Justyna Frankowska-Godyń, Targowisko 92, 32-015 Kłaj
W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny:
728141248